Tuesday, January 3, 2023

Poprvé s jiným mužem

 Tohle se nestalo, ale některé situace se skutečně odehrály a některé rozhovory proběhly.

Byli jsme s manželkou svoji už několik let a ona nikdy nebyla s jiným mužem. Jako ostatní páry jsme se začali vzrušovat různými fantaziemi, které se čím dál víc týkaly sexu s jiným partnerem. Ptal jsem se ji například, který z našich známých by se ji líbil a jak si představuje, že by ji sváděl a miloval. Nejčastěji mluvila o Ondrovi. Líbil se jí, prý by to s ním určitě bylo vzrušující. Někdy má pocit, že se mu asi taky líbí, že se jí snaží trochu svádět. Když se setkali, vždy se snažil být někde blízko a bavil se hlavně s ní.

Hranice představ se posunovaly čím dál víc, až mi jednou řekla:

"Třeba to můžem zkusit."

"Co jako ?" zeptal jsem a opravdu jsem hned nepochopil, co má na mysli.

"Víš, chtěla bych vědět, jaké by to bylo, milovat se s někým jiným."

"Ty mi chceš být nevěrná ?"

"Nene, to ne, nechci nevěru. Nechci tě podvádět. Ale já jsem nikdy s nikým jiným nebyla. Nevím, jaké je to s jinejma. Ty jsi měl holky přede mnou. Já ne."

"No ale to je nevěra."

"Třeba ne. Kdybys o tom věděl. Předem. Nebo kdyby jsi byl u toho ?"

"S vámi ? Že bych se na vás díval ?"

"No. Asi."

"Ale to by bylo pro mne ještě těžší."

"Nenene, viděl bys', že ti nechci utéct."

"No jo, takhle, když o tom mluvíme, tak mne to vzrušuje. Ale nevím, jak by se mi líbilo dívat se jak se miluješ s jiným. Já nejsem moc žárlivej, ale tohle by mi asi vadilo. Je něco jiného o tom mluvit, ale ... já se bojím, že bych těch při tom moh' ztratit. Co když mi tě přebere ?"

"Nenene, to bych se nenechala..."

"To říkáš teď, ... když mne přemlouváš...."

"Já tě nepřemlouvám, jenom mne to tak napadlo,... že by to mohlo být vzrušující...ale když nechceš..."

"Hmm, vzrušující hlavně pro tebe..."

Ale nápad už byl mezi náma a já jsem na to musel pořád myslet. Občas jsem udělal i narážku, když jsem ji třeba při milování žertem řekl, že s Ondrou by to asi bylo lepší a pozoroval jsem její reakci. Zdálo se, že o tom taky uvažuje.

"Jak by sis to představovala ?" - jsem se ji jednou zeptal.

"Co ?" - dělala, že neví, o čem mluvím.

"No... toho Ondru ?"

"Ondru ? ... Aha ... No, já nevím... prostě bych se nechala svést... možná."

"To by ale byla nevěra. Byla bys jeho milenkou.... Nebo hůř..."

"Tak mu to prostě přímo navrhnu..."

"A jak ? To by bylo dost blbý, ne ?"

"Tak mu to řekni ty ! Třeba."

"Hmmm...já. To budu jako tvůj pasák ?"

"To ne proboha. Ale moh bys mu to říct jako chlap chlapovi. To snad jde. Vy se o takových věcech nebavíte ?"

"To jo, ale nenabízíme si manželky."

"On by nic nabízet nemoh', nikoho nemá." usmála se, ale ta myšlenka se jí čím dál víc líbila.

"Já nevím, to je blbý..." jsem zareagoval já, ale asi už jsem byl ve skutečnosti rozhodnutý to zkusit. Jenom jsem si nedokázal představit, jak to Ondrovi budu říkat.

Dost dlouho mi trvalo, než jsem se odhodlal. Naštěstí se jednou Ondra zmínil o tom, že teď nikoho nemá, že je sám. Já jsem podotknul, že já mám manželku.

"No jo, ale ta je tvoje, ne moje." odpověděl

"A tobě by se líbila ?"

"Jako Jana ? No jistě, je krásná, ta by se líbila každýmu."

"Hele, co kdybych ti řekl, že ona by tě taky chtěla ?"

"Jak chtěla, vždyť je s tebou ? A nezdálo se mi, že by tě chtěla opustit."

"To ne, opustit mne nechce. Ale nemusí mne opouštět. Víš, že se ji líbíš ?"

"To ti říkala ?"

"Jo, mluvila o tobě."

"Určitě nejsem sám, kdo se ji líbí. Ale to přece neznamená, by mne opravdu chtěla."

"Možná jo."

"???"

"Víš, ona zatím spala jenom se mnou."

"To buď rád."

"Ale chtěla by si to zkusit i s jiným. A bavili jsme se o tobě."

"Jak bavili ?"

"Jako, že by se s tebou vyspala."

"Jana ti řekla, že by se se mnou chtěla vyspat ?"

"Jo."

"A proč mi to říkáš ? ... To mi ji nabízíš ?"

"Tak nějak. Podívej se, my jsme se o tom dlouho bavili. Mně to vzrušovalo, ale že začátku jsem nechtěl aby to udělala. Jako opravdu. Ale teď bych to vzal. Bylo by to jen mezi námi."

"Cože ? To ji jako mám sbalit ?"

"Počkej, ona tě nechce jako milence. Ona není do tebe zamilovaná. Ona by si to s tebou jenom chtěla zkusit. Jednou."

"To jako jak ?"

"No já bych byl při tom."

"Co ? No to je ještě lepší. A ona to tak chce ? Opravdu ?"

"Jo. Chce. Opravdu."

"Já bych ji jasně moc chtěl. Ale není to blbý ? My jako budem šukat a ty se na nás budeš koukat ?"

"No, jo, tak."

"No počkej.... Hmmm. No jo, jo. Jojo, chci. Chci."

"No já se s ní ještě pobavím, jestli teda opravdu chce a jak bychom to udělali."

Jana už neváhala. Byla už definitivně rozhodnuta. Chtěla ho pozvat hned na příští sobotu.

Když Ondra přišel, jako obvykle se na přivítání s Janou objali. Ale navíc ji dlouze políbil. Takhle se normálně s kamarády nevítala. Všichni jsme věděli, že tentokrát je to trochu jiné objetí. Předpokládal jsem to, ale stejně mne to trochu zaskočilo.

Dali jsme si skleničku vína. Po chvilce obecných řečí jsem to začal a řekl Ondrovi:

"Tak my to opravdu chceme udělat. Teda Jana a ty..."

Nic neříkal a díval se na Janu. Ona na něj.

"Připravili jsme ložnici."

"A jak .. ?"

"Hele, dobře se známe. Jana bere prášky, nemusíš se chránit."

"Jako úplně bez .. ?"

"Ano."

Jana se pak šla převlíknou a upravit. Ještě jsem Ondrovi řekl:

"Jestli chceš, můžeš se v Janě udělat. Já bych hlavně chtěl, aby si to užila. Dělej všechno, co se jí bude líbit."

Pak už jsme šli do ložnice, kde k nám brzo přišla i Jana. Vzala si na sebe dlouhou černou, bíle puntíkovanou sukni. Trochu průsvitnou, ale ne moc, normálně v ní chodí i ven. Ale teď si ji dala až nad prsa, takže z dlouhé sukně udělala minisukni a halenku. Dlouhé blond vlasy ji spadaly těsně nad prsa. Viditelně neměla podprsenku, a já jsem věděl, že nemá ani kalhotky. Takhle se totiž někdy oblékla, když jsme se měli milovat. Ted to ale udělala pro Ondru. Za chvíli mu ukáže svoje nahé tělo už nic mu nebude bránit do ní vniknout a vzít si ji. Řekl jsem jí, že je moc krásná. Usmála se na mne, ale hned oči otočila k Ondrovi. Sedla si na okraj postele. Ondra se kleknul před ní. Díval se jí do oči a začal jí hladit po ramenou. Přiblížil se k ní a začali se líbat. Trochu roztáhla nohy, aby k ní mohl blíž, ale pořád měla klín zakrytý sukní. Odkryl její prsa a začal je líbat. Už ji hladil a líbal po celém těle. Když zjistil, že nemá žádné prádlo, vyhrnul ji sukni, roztáhnul nohy a díval se na ní. Poprvé spatřil její nahý klín a ona se poprvé ukázala jinému muži. V té době se Jana neholila, a měla klín porostlý světlými chloupky, které ale jenom málo zakrývaly její růžový vchod. Ondra se k ní sklonil a začal ji něžně lízat nejdřív na vnitřní stranu stehen, až se pomalu dostal až do klína. Jana víc roztáhla a skrčila nohy a Ondra ji lízal. Držela mu hlavu rukama, a jak byla zvyklá se mnou, posunovala mu hlavu tam, kde chtěla být lízaná. Hlasitě dýchala.

Když už byla hodně vzrušená, odtáhla mu hlavu z klína a řekla "Pojď ke mně". On se rychle svléknul. Jana poprvé spatřila jeho stojící penis, kterým ji za chvíli bude milovat. Přetáhla si sukni přes hlavu takže byli oba úplně nazí. Seděla na kraji postele, on klečel před ní, a měl ptáka přímo proti její roztažené kundičce. Pomalu do ní začal pronikat... ale Jana vykřikla a odstrčila ho.

"Co se děje ?", zeptal jsem se

"Nechceš to ?"

"Chci, ale..."

"Nelíbí se ti to ?"

"Ne, teda jo,... já nevím..."

"Co nevíš ? Jestli se ti to líbí ?"

"Líbí. Já nevím. Moc. Moc. Právě že se mi to moc líbí. Já se bojím."

Ondra se přidal: "Ale to je normální, jsi se mnou poprvé. Neboj se."

I já jsem ji podpořil: "Bude to hezké, uvidíš."

Znovu se políbili.

"Já nevím, ... pojď ke mne ... ještě..."

Podruhé už ho nepřerušila, pustila ho do svého těla a po několika pohybech celý jeho penis zmizel v její vagíně. Už byla jeho. Začali se pomalu milovat. Jana se vůbec nehýbala, a vypadala, jako by byla zkameněla. Lehla si na záda. Měla široce otevřené oči a dívala se přímo nad sebe. Při milování se mnou většinou sténá skoro jako by brečela. Ted ale nevydávala žádné zvuky, jenom s otevřenou pusou rychle dýchala. Postupně se ale začala ozývat hlasitěji. Netrvalo to vlastně ani moc dlouho, snad jenom deset minut. Nečekal jsem to tak rychle. Posledních několik vteřin oba hlasitě křičeli. Když začínal stříkat, strčila mu prst do zadku (to dělá někdy i se mnou). Chvíli pak leželi bez hnutí. Začali se znovu pomalu a něžně líbat a znovu se milovali. Celou dobu zůstal hluboko v ní. Podruhé to trvalo trochu déle, ale už to nebylo tak bouřlivé, spíš hodně něžné a zamilované.  Jana pak řekla, že to bylo moc krásné, že mu děkuje. Ondra ji odpověděl, že to bylo nejkrásnější milování jaké kdy zažil.

Když skončili, zvednul se a dal ji pusu na roztaženou a vystříkanou kundičku. Pak se šli osprchovat. Byli pod sprchou spolu. Několikrát se objali a políbili. Ona si pak před něj klekla, vzala si ho do pusy a překvapivě rychle ho potřetí udělala.

Pak už se oblékli a všichni jsme šli do obýváku, kde jsme si dali ještě skleničku vína. Oni seděli vedle sebe. Občas ji pohladil, chvilkama se drželi za ruce. Často se na sebe zamilovaně podívali.

"Jaké to bylo ?" jsem se zeptal

"Nádherné, Ondra je perfektní." řekla Jana

"S tebou je to perfektní." řekl Ondra a políbil ji.

Trochu mne to zabolelo. Jistě, chtěl jsem aby se to Janě líbilo. Ale teď tam seděli jako dva milenci a já jako jejich kamarád. A Jana sice přímo neřekla, že s Ondrou to bylo lepší než se mnou, ale z jejich slov bylo jasné, že to tak bylo. Ondra jí to udělal líp, než jsem to kdy dokázal já, a nejspíš líp, než to kdykoliv v budoucnu dokážu. Takový orgasmus jako s Ondrou se mnou nikdy neprožila a neprožije. Když jsem se na ně díval jak se milují, byl jsem vzrušenej a ani mne vlastně nenapadlo žárlit. Ale teď jsem měl pocit, že mi Ondra Janu bere. V každém případě už nikdy nebude úplně moje. První cizí muž si ji vzal a vrátil mi ji jako jinou ženu. Udělal to nejintimnější, co muž ženě může udělat - umístil svoje semeno hluboko do jejího těla. A nezáleží na tom, že to nemohlo mít žádné praktické následky. Ještě teď, jak jsme tam seděli, měla Jana ve své děloze Ondrovo sperma. Ne moje, ale jeho.

Ondra už se dlouho nezdržel a když jsme se ve dveřích loučili ještě se s Janou dlouze políbili.

"Kdybys to chtěla zopakovat.... já bych chtěl." řekl jí na rozloučenou.

"Uvidíme... já ti když tak řeknu." mu odpověděla. Mne se ani nezeptala.

Když byl pryč, nabídla mi jestli si ji teď chci vzít. Byla ještě v županu. Samozřejmě jsem ji chtěl. Moc dlouho to netrvalo. Když jsem si uvědomil, že ještě před chvilkou v ní byl Ondra, málem jsem se udělal hned na začátku. Ale Jana se taky rychle udělala a já jsem měl jeden z nejsilnějších orgasmů v životě. Zůstal jsem v ní, a zeptal se:

"Hele, a myslíš, že bys poznala kdo je v tobě, jestli já nebo on ?"

"Ano, určitě."

"Já myslím, jako kdybys ho jenom cítila v sobě. Neviděla bys ho, neobjímali byste se."

"Jo, já vím. Poznala bych ho."

"Jak to ? Vždyť je tam skoro stejnej jako já ?"

"Jo, je... ale když byl ve mne, bylo to jiné než z tebou."

"Lepší ?"

"Lepší ? Prostě jiné.... Silnější... Ano, bylo to silnější."

"A chceš s ním jít znovu ?".

"Ne. Asi ne. Nevím. Nejdřív to musím zpracovat. Nevím."

"Jestli chceš, můžeš třeba s ním jít sama. Beze mne." - Bolelo mne to, ale vzrušením a z lásky jsem jí to navrhnul.

"Nene, to ne. Já spíš..."

"Co ?"

"Já bych to třeba chtěla zkusit ještě s někým jiným. Jaký to bude, víš ? Jestli to bude taky tak silný."

S Ondrou jsem se viděl hned druhý den.

"Ještě pořád jsem se úplně nevzpamatoval." mi řekl a pokračoval:

"Co Jana ? .... a ty ? ... Jak to berete ?"

"Žárlím na tebe." usmál jsem se "Měla s tebou nejlepší sex v životě."

"To protože to bylo poprvé. Vlastně bych měl poděkovat hlavně tobě, že jsi mi ji dal."

"Počkej, počkej,... já jsem ti ji nedal... jenom jednou."

"Jojo, tak jsem to myslel."

"Hele, kolikrát se tebou udělala ?" mne zajímalo

"Nevím, nepoznal jsem to. Já jsem měl docela pocit, jako že to měla pořád. Měla to takhle někdy s tebou ?"

"Ne, se mnou normálně. Nemá problém se udělat, ale tak normálně. Někdy víckrát, občas. Většinou jednou."

"Takže se jí to se mnou opravdu líbilo ?"

"Ano, říkala, že moc. Říkala, že to bylo hrozně silný. Tak to řekla. Silný."

"To je prefektní. A hele, nechce si to zopakovat ? Jako, nechci být její milenec, ale když bychom to dělali víckrát... Mně se to taky moc líbilo."

"Neví. Musí si to rozmyslet. Ale představ si, ráda by šla ještě s někým jiným. Prý jestli by to bylo taky takové."

"Ty jo ! To se dobře odvázala. Ty souhlasíš ?"

"Já nevím. Jestli bude chtít. Začali jsme s tím, tak to nemůžeme jenom tak utnout."

"Ale kdyby chtěla mne, tak mi to určitě řekni. A neboj se. Je to jenom sex.", usmál se.

No comments:

Post a Comment