Tuesday, January 3, 2023

Je to půjčování ?

Nelíbí se mi formulace, že manžel svoji ženu 'půjčuje'. To zní, jako by byla jeho majetkem a on ji jinému poskytnul aby uspokojil jeho potřeby. Možná to někde tak mají, ale u nás je to jiné.

Zatím jsem byl dvakrát u toho, když se manželka milovala s jiným. Jednou to bylo předem dohodnuté, podruhé to vyplynulo ze situace, sama se mu nabídla. Ale ani v jednom případě jsem neměl pocit, že je to služba jemu. Vždy jsem to dělal kvůli ní, a jsem si skoro jistý, že tak to chápali i její partneři. Moje žena má taky stálého milence (už přes tři roky) a je jasné (dobře ho znám), že oba máme stejný záměr - co nejlépe ji uspokojit, udělat jí to tak, aby z toho měla co nejlepší prožitek. S jejím milencem nejsme vlastně konkurenti, ale partneři. I její občasné styky (na služebních cestách) chápu jako příležitost, jak ji co nejlépe sexuálně uspokojit.

Jistě to dělám částečně proto, že mne to vzrušuje (tzv. sperm competition). Ale možná ještě důležitějším motivem je, že svoji ženu miluji a chci aby si své tělo co nejvíc užila. Se mnou, ale i s ostatními. Mám radost, když ji jiný muž krásně uspokojí, když se jí to s ním líbí. A také to není tak, že já bych na ní nestačil a musela by si za mne hledat náhradu, nebo doplnění. Prostě nikdo nejsme úplně všestranný, a jiný muž může mít vlastnosti a schopnosti, které mi chybějí (ale i naopak). A taky se mi samozřejmě líbí, že je moje žena pořád atraktivní, je o ní zájem, i když už je zralou ženou. Jsem na ní pyšný.

No comments:

Post a Comment