Sunday, January 8, 2023

Naše cesta

 My jsme se k tomu dostali jaksi z druhé strany. S manželkou už jsme přes 30 let.

Poprvé mne manželka podvedla s svým bejvalým. Nebylo to dlouho po svatbě. Jeli s partou na hory, já jsem jet nemohl. Spala s ním ve stanu. Asi dva týdny po návratu mi řekla, ať se nezlobím, ale že se s ním ještě vyspala. Ale že o nic nejde, že se nemusím ničeho bát, že to je už minulost a že přece bere prášky. Byl jsem překvapený, jak moc mne to vzrušilo. Ani jsem jí nevynadal, jenom jsem jí řekl, že se mi to nelíbí, ale nemůžu s tím nic dělat.

Pak byla dlouho věrná, měli jsme dítě, nic zvláštního se nedělo.

Po čase jí začal balit jeden její kolega, o něco starší. Snažil se pořád být někde poblíž a mockrát jí zval na večeři. Manželka mi to všechno říkala, a ptala se mne, co má dělat, jestli s ním má na tu večeři jít. Představa moji ženy s kolegou mne vzrušila. Řekl jsem jí, že je jasné, že jí chce dostat do postele, ale že záleží na ní, jestli s ním půjde, ať se rozhodně sama. Za pár dní mi odpoledne zavolala, že večer s ním jde na večeři. Sice jsem nepředpokládal, že hned na prvním rande se něco stane, ale když ani o půlnoci nebyla doma, byl jsem si skoro jistý, že jí úspěšně dostal. Vrátila se před třetí hodinou ráno. Okamžitě mi řekla, že byli na večeři, pak šli k němu a tam se s ním vyspala. A že prý o nic nejde, že měl gumu. Rychlé se osprchovala a šla spát. Když jsem se jí snažil dotknout, odbyla mne, že je unavená a že má ráno moc práce a musí se vyspat. Druhý den jsem jí řekl, že mi nevadí když chodí s jinejma, ale nelíbí se mi, když mne kvůli tomu zanedbává. Souhlasila, že už to takhle dělat nebude.

V té době jsme oba začali víc jezdit na služební cesty a to byla spousta příležitostí. Další, o něco mladší, kolega jí zbalil úplně banálně - šli spolu do kina, pak na na pizzu a skončili u něj na pokoji. Od té doby to podobně udělala několikrát. Vždycky mi to říká, někdy i dopředu. Prý na tom nic není, když se občas vyspí s nějakým sympatickým kolegou. Normálně k tomu dojde tak jednou nebo dvakrát za rok, ale někdy s ním je třeba celý týden, bydlí spolu na jednom pokoji.

Mockrát jsem jí přemlouval na trojku nebo něco takového, ale to odmítá. Jenom dvakrát jsem byl při tom, když souložila s jiným. Poprvé to byl nás společný spolužák, na srazu. Kdysi se o ní marně pokoušel. Bavili jsme se o tom, a dohodli jsme se, že to může zkusit teď - přede mnou. Hned ten večer jsme to na pokoji uskutečnili. Podruhé to bylo na chatě na horách. Byli jsme tam jenom tři. Při večeři jsme se zmínili, že má milence a já jí to toleruju. Když jsme šli spát, šla do sprchy poslední. Když přišla, měla na sobě jenom košili těsně pod zadek a hned si vlezla k němu do postele.

Dlouho neměla stálého milence. Někdy šla s někým opakovaně, ale spíš to střídala. Před asi čtyřmi lety jsme se v posteli bavili o tom, který z našich kamarádů by se jí líbil. Mluvila hlavně o jednom. Že by se s ním ráda vyspala, ale je jí to blbý, on je totiž o víc než 15 let mladší. A že by se musela vyholit (vždy byla zarostlá) aby se jí neleknul. Když jsem asi za půl roku zjistil, že se vyholila, zeptal jsem se jí, jestli s ním byla. Řekla, že ještě ne. Ale za 14 dní, když jsem se vrátil že služební cesty, mi řekla, že u něj přes víkend byla, že se milovali celou noc a že se jí to s ním moc líbilo. O ostatních vždy říkala, že s nima byla, nebo že s nima spala. O tomhle říká, že se s ním miluje. Je taky jediný cizí, který do ní může stříkat. Už s ním chodí skoro čtyři roky. Jsou spolu tak jednou za měsíc. Někdy s ním je i několik dní, když já jsem pryč. Například mezi minulými svátky u nás čtyři noci spal. Dobře ho znám, jezdí s náma s partou na hory. Je hodně vysokej, stíhlej a sportovní typ, blond až do rezava. Všichni tři víme, o co jde. Například když se bavíme a já řeknu, že pojedu na týden pryč, tak se jí přede mnou zeptá, jestli za ním přijde. Nikdo jiný ale nic neví, veřejně jsou velice diskrétní. Trochu mne vzrušuje představa, že by se to vědělo. Že by nás třeba manželka představila  "To je můj manžel, a to je můj milenec." Ale kdyby to udělala, asi by mi to vadilo.

Celkem v sobě moje žena od svatby měla tak třicet chlapů.

No comments:

Post a Comment